Införd i UNT 21-08-08. 14 april iår skrev jag en inlaga i UNT och undrade om Swedbank kunde sätta in ett brevinkast i sin ytterdörr? Detta hade dem nämligen innan.
Under rubriken Jodå, brevinkastet kommer tillbaka!, skrev kontorschefen på Swedbank i Knivsta 21-04-22, såhär:
Jag kan glädja dig med att vi kommer att ordna ett nytt brevinkast i den nya dörren//.
Nu har det gått snart 4 månader sedan hennes inlaga. Jag var förbi idag söndagkväll och såg absolut inte till något inkast. Är det inte bättre av Swedbank i Knivsta och först sätta in brevinkastet i dörren och sedan medd. alla övriga att allt är klart? Nu blir det väldigt snurrigt Swedbank. Frågan kvarstår: När kommer brevinkastet för oss som inte vill stå i telefonkö i 50 min. hos er Kundtjänst?
Tacksam för ett klargörande.
Jonas Dahlgren
Knivsta
